Als plannings- en capaciteit coördinator ben je verantwoordelijk voor het maken van de dagelijkse planning van technisch personeel. Daarnaast help je de binnendienst in het schrijven van offertes en ondersteunt de afdeling Sales bij alle verkoopactiviteiten en het positioneren van de organisatie in de markt. Tot slot ben je verantwoordelijk voor contacten met onze distributie partners en de administratieve handelingen die hierbij komen kijken.

Je komt in een hecht team, die elkaar helpt en respecteert. Korte lijnen, ‘je doet wat je zegt en zegt wat je doet’. Ondernemen veel met elkaar, per kwartaal met hele bedrijf een teamuitje, jaarlijks de ‘Friends & Family BBQ’ en The Networkers Holiday naar een bijzonder bestemming (Noorkaap, IJsland, Dubai, etc).

 

De werkzaamheden bestaan uit:

  • Voorbereiden van offertes en aanbiedingen op basis van klantwensen
  • Behandelen van RFPs en RFQs in nauwe samenwerking met sales
  • Onderhouden van contacten met partners, vendoren en klanten
  • Meedenken van marketing acties en uitvoer ervan
  • Ondersteunen van het dagelijks planning proces
  • Dagelijks bepalen en inregelen van benodigde capaciteit
  • Onderzoeken van alternatieve mogelijkheden voor uitbesteding van distributie activiteiten tijdens piek periodes
  • Verwerken van ontvangen verzoeken van onze klanten
  • Dagelijks contact met onze chauffeurs en monteurs
  • interne projecten begeleiden (ISO) en audits
  • Project management, klanten begeleiden en ondersteuen
  • Contact onderhouden met partners en dealers met betrekking tot inzet, uitvoering en facturen
  • Ondersteunen van collega’s van de afdeling planning en operations bij afwezigheid en drukte

 

Wij vragen voor de functie:

  • Een HBO werk- en denkniveau
  • Een teamspeler pur sang met proactieve houding en commerciële inslag
  • Oplossingsgericht denken en handelen
  • Prettige communicatieve en sociale vaardigheden
  • Bereidheid om eigen knowhow te blijven ontwikkelen
  • Betrokken en daadkrachtig
  • Screening is onderdeel van het sollicitatie proces
  • Hard op de inhoud, zacht op de relatie
  • Initiatiefnemer in de breedste zin
  • Geen 9:00 – 17:00 werkhouding
  • Positieve grondhouding
  • Creatief in het vinden van professionele oplossingen
  • Klantgericht, overtuigingskracht (zowel mondeling als schriftelijk)
  • Voortdurend gericht op verbeteren
  • Ervaring met coördineren, projecten en of plannen is een must

 

Wat bieden wij?

  • Een afwisselende en uitdagende functie met veel ruimte voor eigen initiatief
  • Een professionele organisatie met een open en informele bedrijfscultuur en een sterke teamgeest
  • Creatieve en inspiratievolle werkomgeving
  • Mogelijkheid tot groei
  • Goed salaris
  • Opleidingen welke past bij ambitie
  • Ruimte om jouw eigen functie vorm te geven
  • Pensioenregeling
  • Fijne inspirerende werk omgeving met een hecht team

 Is deze functie écht op jouw lijf geschreven en denk je dat je past bij het DNA van ‘The Networkers’?
 Solliciteer dan direct:

The Networkers

Papendorpseweg 91,
3528 BJ Utrecht
T 088 775570
Mail je CV naar:
hallo@thenetworkers.nl

BEL ME NU
+
Bel mij!